Ramasha gooit Bakana Tori en NDP-programma uit de ether
15 Oct 2014, 17:22
foto


Radio en televisieprogramma's van de Nationale Democratische Partij (NDP) en Bakana Tori worden per 1 november stopgezet bij Ramasha. Dit schrijft Radj Oedit, namens Dravin Holding NV aan de perschef van het kabinet van de president, Clifton Limburg. Ramasha is een dochteronderneming van Dravin Holding NV.

Limburg wil nu niet ingaan op wat de aanleiding is tot de stopzetting. Hij maakte hiervan ook melding in Bakana Tori op SRS vanmiddag. "Wat mij betreft wordt het per direct stopgezet", zei Limbo in de uitzending. Hij is van plan om panellid Binder Kali, die optrad bij Ramasha, mee te nemen naar SRS. 'Limbo' merkt op dat hij alleen maar nog scherper zal worden en hij iemand is die alles verwacht.

In de eenregelige brief naar Limburg geeft Oedit niet aan waarom hij de uitzendingen heeft stopgezet. Niet alleen Bakana Tori maar ook het NDP-programma van zondag wordt uit de ether gehaald door dit station. Vermoed wordt dat politieke druk hierachter zit. Limburg zegt aan Starnieuws dat hij geen uitspraken hierover kan doen. Oedit kon niet bereikt worden voor commentaar. Zijn secretaresse kon hem niet bereiken en vroeg om morgen terug te bellen.